האם אתם מעוניינים לשפר את יכולות המכירות, הפרזנטציה, הדיבור בפני קהל, השיווק והשכנוע שלכם?
יש לכם הזדמנות מעולה לעשות זאת!
בואו לגלות כלים פרקטיים שישפיעו בוודאות על ההתנהלות
האישית שלכם ועל התוצאות העסקיות שלכם!
כולנו נדרשים לשכנע ולדבר בפני אנשים ולקוחות בכל יום.
לחלקנו זו ממש חלק מהעשייה המקצועית היומיומית – הצגת פרזנטציות עסקיות, מתן הרצאות, שיווק עצמי,
מכירת מוצרים, הופעות בבתי משפט, גיוס הון למיזם, ראיונות עבודה, אסיפות הורים ועוד.
אך רק חלק קטן מאד מהאנשים עושה זאת בצורה נכונה ומשכנעת, שגם מניבה תוצאות ומניעה לפעולה.
כמה פעמים יצא לכם לראות מישהו שמדבר בצורה משכנעת – ראש ממשלה, נואם, פוליטיקאי, סטנדאפיסט,
מנהל, מפקד או סתם קולגה שלכם לעבודה – ולומר "וואו, איזה יופי הוא מדבר!", או המשפט השגוי ביותר –
"טוב, מה לעשות, יש לו את זה!"
אז זהו! שאין דבר כזה “זה”!
כל כלי השיווק, המכירות והשכנוע הם כלים נרכשים, וכל אחד מכם,
ללא קשר לניסיונו בדיבור בפני קהל, לגילו, להופעתו החיצונית ולתחום העיסוק שלו,
יכול לשפר את היכולות הללו, ואף ללמד אותם לאחרים!
אז אם יצא לכם לשאול את עצמכם, בין השאר -
למה אנשים שהגיעו למקום העבודה שלכם אחריכם מקודמים לפניכם?
מה גורם ליזמים מסוימים להצליח ולאחרים לא?
אילו טריקים מפעילים עליכם כלקוחות בכל פעם שאתם נכנסים לסופר או לקולנוע?
איך להציג את עצמכם בצורה נכונה ב"שיחת מעלית" של 15 שניות?
מהם הסודות של גדולי הנואמים שאתם מכירים, כמו ברק אובמה וביבי נתניהו?
כיצד גם לכם יהיה "את זה"?
סדנה מרוכזת של "זמן איכות" איתי!
בימי חמישי בתאריכים 9/1/20, 16/1/20, 23/1/20
17:00-21:00
ב"בית ציוני אמריקה", רח' דניאל פריש 1, תל אביב
הסדנה מיוחדת מאד, עשירה בתכנים, בתרגולים ובסרטונים
ומיועדת ל 40 הראשונים מכם שרוצים באמת
לשפר את יכולתיהם האישיות והעסקיות.
סודות השכנוע הגדולים נחשפים!
כן, אני רוצה להשיג יותר בחיים המקצועיים והעסקיים!שמי ד"ר יניב זייד, ואני מומחה בינלאומי לשכנוע.
במהלך 16 השנים האחרונות אני עוסק בתחום השכנוע, מרצה בפני קהל וחוקר את סודות ההצלחה בדיבור בפני קהל.
מאחוריי מעל 2,400 הרצאות, נאומים, הדרכות וסדנאות , וליווי אישי של מעל 950 חברות ועסקים, מכל התחומים ובכל הגדלים, לצורך שיפור יכולות השיווק, המכירה, המשא ומתן, הדיבור והשכנוע של מנהליהם ועובדיהם.
במהלך שנות פעילותי הספקתי כבר להיתקל בכל סוג של קהל "בעייתי" – קהל עוין, קהל אדיש, קהל עייף, קהל מתנגד, קהל ממורמר, קהל שאינו מדבר בשפת האם שלי.
ובכל סוג של לקוחות "בעייתיים" – לקוחות לא מרוצים, לקוחות מתלוננים, לקוחות שאינם מבינים את הערך שהם מקבלים, ועוד. צלחתי כמה מהסיטואציות הקשות ביותר שיכול לעמוד בהן דובר, מנהל, איש מכירות או מרצה.
תחקרתי את הסיטואציות האלו, גם ברמה המחקרית והתיאורטית, ושיפרתי את מיומנויותיי האישיות ואת יכולותיהם של לקוחותיי.
ואת הידע הפרקטי הזה אני מתכוון להעביר לכם בסדנה בת 4 מפגשים.
לכל מי שרוצה באמת לשפר את יכולות המכירות, הדיבור בפני קהל, הנאום, השיווק,
העברת המסרים, ההצגה העצמית והשכנוע שלו -
הכלים שתלמדו ממני ישפיעו על ההתנהלות האישית,
המקצועית והעסקית שלכם,
על סיכויי הגשמת המטרות שלכם, ועל חשבון הבנק שלכם!
תהליך מרתק של 16 שעות אינטנסיביות, מלאות השראה, פרקטיקה, "תיאוריה מעשית", סרטונים, תרגולים, הדגמות ועוד–
מלאו את הפרטים שלכם בטופס ההרשמה ונציג שלנו יתקשר לספר לכם על המחיר המיוחד לסדנת אמנות השכנוע!