הסיסמא "הלקוח תמיד צודק" אינה נכונה כלל וכלל. הלקוח אינו תמיד צודק. למעשה, ברוב המקרים הלקוח טועה. ואולם, סיסמא זו לא נכתבה סתם, אלא היא מבטאת רצון מתמיד של אנשי מכירות ואנשי עסקים לרצות את לקוחותיהם כמעט בכל מחיר, גם כאשר הלקוחות טועים.
כיצד עושים זאת? כיצד מרצים את הלקוח ובו זמנית שומרים על הכבוד, על מטרות העסק ועל מחיר גבוה של המוצר או השירות שאנו מספקים? כיצד "מנצחים" את הלקוח בויכוח מבלי לאבד אותו? כיצד מונעים בעיות עתידיות וציפיות מוגזמות של הלקוח כבר במפגש הראשון איתו, מבלי שהלקוח יפנה לעבודה עם המתחרים? כיצד משווקים את עצמנו, את העסק ואת המוצר שאנו מוכרים בצורה האופטימאלית? כיצד משכנעים לקוח פוטנציאלי לעבוד איתנו או לקנות את מוצרינו? כיצד מרגיעים לקוח זועם שמרגיש שנעשה לו עוול?
סדנאות מיוחדות לאנשי שיווק ומכירות ב"יניב זייד – אמנות השכנוע" נותנות את הפתרונות לכל הבעיות והשאלות המתעוררות בעת יצירת וקיום הקשר עם הלקוח, החל מהפנייה הראשונית ללקוח וכלה במענה לתלונות הלקוח לאחר שהעסקה הושלמה. הפעילות מלמדת, בשפה ברורה וקלילה, כיצד לשווק את עצמך, את הארגון שאתה חלק ממנו ואת המוצר או השירות שאתה מוכר בצורה הטובה ביותר, בפני לקוחות פוטנציאליים ולקוחות קיימים.
כתיבת תגובה