ההזדמנות שלכם להקפיץ בכמה רמות
את ההכנסות, ההבנה השיווקית, הידע העסקי,
האוטוריטה המקצועית ואיכות הלקוחות –
בתוך מספר חודשים!
ההזדמנות שלכם להקפיץ בכמה רמות
את ההכנסות, ההבנה השיווקית, הידע העסקי,
האוטוריטה המקצועית ואיכות הלקוחות –
בתוך מספר חודשים!
רוצים להגדיל הכנסות
בצורה משמעותית?
חולמים שהשנה הקרובה תהיה
“שנת השיא” במכירות שלכם?
מרגישים שאתם לא מממשים את
הפוטנציאל האישי, המקצועי או העסקי
שלכם?
יש לכם חלום להוציא לאור ספר?
להפיק לעצמכם כנס?
לבנות הרצאה ולהתחיל להרצות?
לבנות אוטוריטה מקצועית?
רוצים לפרוץ לחו”ל עם החברה, העסק,
המוצר או המיזם שלכם?
אין מספיק לידים / מתעניינים / פניות
של לקוחות פוטנציאליים?
מתחרים שלכם, שאתם לא פחות טובים
מהם מבחינה מקצועית, יותר מצליחים, מוכרים ורווחיים מכם?
לקוחות שלכם באים והולכים, ולא
נשארים לקוחות קבועים?
רוצים להעלות מחירים למוצרים
ולשירותים שלכם, וגם למכור יותר?
מרגישים שחסרה לכם “יד מכוונת” לעסק,
למיזם או לחברה?
יש לכם הרבה “לייקים”, צפיות בסרטונים
וכניסות לאתר – אבל הם לא מתורגמים
מספיק להכנסות?
הגדרתם יעדים ומטרות לשנים הקרובות,
ולא ברור לכם כיצד תשיגו אותם?
רוצים לקחת אחריות ושליטה מלאה על
העסק והחיים שלכם?
אם קראתם עד כאן,
סימן שעניתם “כן” על אחת או יותר מהשאלות האלו.
מצוין.
הגיע הזמן לקחת את עצמכם לרמה הבאה מבחינה עסקית ומקצועית, וגם אישית.
כולנו רוצים להיות מצליחים, עשירים, מפורסמים ומוערכים מבחינה אישית ומקצועית. וגם מי שכבר מצליח, עשיר, מפורסם ומוערך – רוצה יותר מכל זה.
כי לא משנה כמה לקוחות, כסף, הכרה מקצועית, מיתוג, סיפוק וחשיפה יש לכם כיום, טבע האדם (ובוודאי טבע היזם) הוא תמיד לנוע קדימה ולרצות להשיג עוד, בכל תחום.
אבל רובכם שואלים את עצמכם –
מה יביא אותי למסלול ההצלחה מהר ככל האפשר?
ומה ישאיר אותי שם לאורך זמן?
יותר חשיפה והכרה – כיצד תגרמו לאנשים להכיר את יכולותיכם המקצועיות והאישיות?
לבנות עסק עצמאי – איך מתחילים?
לכתוב ספר או להפיק קורס דיגיטלי – מה עושים, איך ועם מי?
הצלחה בינלאומית – העולם ענק… איפה להתחיל? ואיך בונים אוטוריטה בחו”ל?
מה יביא אותי למסלול ההצלחה מהר ככל האפשר?
ומה ישאיר אותי שם לאורך זמן?
אתם מסתכלים על אנשים בתחום העיסוק או בשוק שלכם, שמצליחים, מוערכים ומוכרים יותר מכם, ושואלים את עצמכם –
מה הם עושים שאנחנו לא?
מה יש להם שאין לנו?
ומה עלינו לעשות כדי להצליח יותר?
חלקכם גם הגדרתם יעדים ומטרות לשנים הקרובות שממש לא ברור לכם כיצד תוכלו להשיג אותם.
יותר הכנסות ורווחים – מאיפה יגיעו?
יותר כסף במשכורת – אבל איך?
יותר לקוחות – כיצד תשיגו אותם?
להעלות מחירים – איך? בכמה?
ואיך לא לאבד לקוחות בעקבות עליית המחירים, ואפילו להגדיל את הכמות?
לכתוב ספר או להפיק קורס דיגיטלי – מהעושים, איך ועם מי?
הצלחה בינלאומית – העולם ענק… איפה להתחיל? ואיך בונים אוטוריטה בחו”ל?
גם אם תיקחו אנשי שיווק ומכירות ותתנו להם יד חופשית,
אף אחד לא ישווק אתכם טוב יותר מכם.
אף אחד לא יתמחר את המוצרים והשירותים שלכם טוב יותר מכם.
אף אחד לא יספר על העסק שלכם בהתלהבות כמוכם.
אתם יכולים לתת לאחרים – בתוך החברה או בשירותי “מיקור חוץ” –
לשווק ולמכור את העסק, המוצרים והשירותים שלכם–
אבל כדי להצליח לאורך זמן, וכדי לא ליצור תלות מוגזמת בהם – תהיו חייבים לפקח עליהם, ובעיקר – להבין מה הם עושים!
הלקוחות לא יסכימו לשלם יותר –
בוודאי לא מחירים גבוהים ביחס לשוק –
אם לא ירגישו “מיוחדים”,
אם לא “יחזיקו מכם” כמומחים בתחומכם,
אם לא יחוו יחס אישי (או “מראית עין” של יחס אישי) מכם.
המעסיקים לא יסכימו לקדם אתכם
ולתגמל אתכם בנדיבות מבחינה כספית –
אם לא יראו בכם חלק חיוני בחברה
ובעלי מומחיות נדירה ויכולות יוצאות דופן.
הקולגות לא יסכימו לשתף איתכם פעולה
ולהפנות אליכם לקוחות ועבודה –
אם לא יחשבו שזה ישתלם להם בגדול,
שהלקוחות שלהם יהיו מרוצים מאד מהעבודה איתכם,
ושאתם “תותחים” במה שאתם עושים.
ידע וכלים יש היום בלי סוף, בכל מקום ובכל פלטפורמה –
ביוטיוב, בפייסבוק, בפודקאסטים, בספרי עיון וניהול, בהרצאות ובסדנאות, בגוגל וכו’.
אבל גם אחרי שצברתם את הידע – בהנחה שהקדשתם לכך זמן
ובהנחה (מוטלת בספק) שהידע שנחשפתם אליו באינטרנט הוא טוב ונכון עבורכם –
הבעיה העיקרית היא ביישום שלו!
גם אם נניח שאתם מבינים את ה”למה”, אתם
מתקשים ב”מה עושים” ובוודאי ב”איך עושים”.
כולכם שמעתם בוודאי משפטים מהסביבה כמו
“אתם חייבים לעשות פייסבוק”, “אתם חייבים אתר”,
“אתם חייבים להעלות מחירים”,
“אתם חייבים לעשות וובינרים”, “אתם חייבים להתחיל להרצות”,
“אתם חייבים לעשות שיתופי פעולה”,
“אתם חייבים להיות באינסטגרם / לינקדאין / טוויטר / יוטיוב / טיק טוק” ועוד.
אבל איך עושים את זה?
כל כמה זמן להעלות פוסט?
על מה לכתוב כדי שהפוסטים יהיו “ויראליים” כמה שאפשר?
אילו תמונות להעלות?
מהן השעות הטובות ביותר לפרסם פוסטים?
איך להפוך “לייקים” ותגובות לכסף בבנק?
ועוד ועוד.
מה לכתוב בו?
כמה עמודים הוא יכיל?
אילו תמונות להעלות?
איך להניע לפעולה בסוף כל עמוד?
איך להפוך את האתר ל”איש מכירות 24/7″ שיספק לכם לידים ולקוחות פוטנציאלים כל הזמן, גם כשאתם ישנים או בחופש? ועוד ועוד.
אבל איך מתחילים?
איך בונים הרצאה מעניינת מספיק, שתהיה גם “מכירתית” ותמתג אתכם כאוטוריטה?
איך משווקים הרצאות לחברות ולארגונים?
איך מפיקים ומשווקים כנסים או הרצאות שלכם לקהל הרחב?
איך מתחברים לסוכנויות מרצים?
איך מתמחרים נכון הרצאה שלכם?
איך עושים מזה באמת כסף לאורך זמן? ועוד ועוד.
איך מתחילים שיחה עם לקוחות?
ואיך מסיימים אותה?
איך עונים נכון לשאלות ולהתנגדויות?
איך שומרים על אנרגיה גבוהה, על מצב רוח חיובי ועל אופטימיות –
גם כשעושים המון שיחות ושומעים הרבה “לא” מלקוחות?
מתי הכי נכון להתקשר ללקוחות?
איך עושים “פולואפ” נכון ללקוחות?
איך מבקשים הפניות נכון?
איך בונים נכון את ההצעה שלכם ללקוחות?
איך מציגים את המוצרים והשירותים שלכם בצורה מדויקת ומותאמת לצד השני? ועוד ועוד.
אני יכול לתת עוד הרבה דוגמאות, אבל הנקודה ברורה –
בלי שתדעו מה בדיוק לעשות,
בלי שתדעו איך בדיוק לעשות,
ובלי שתעשו זאת בהתמדה ולאורך זמן –
לא תראו מהפעולות האלו תוצאות מספיקות עבורכם.
רוב האנשים והעסקים נופלים בדיוק בשלבים האלו – של היישום וההטמעה!
ישנן שיטות מוכחות ובדוקות לפיהן תוכלו להשיג את כל המטרות שלכם, ותגבירו למקסימום את הסיכוי לעמוד ביעדים העסקיים, המקצועיים והאישיים שהצבתם לעצמכם – גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך.
יש נוסחאות וכלים פרקטיים ומוכחים
איך משווקים נכון,
איך מוכרים נכון,
איך כותבים שיווקית נכון,
איך מעבירים פרזנטציה נכון,
איך מנהלים משא ומתן נכון,
איך כותבים ספר נכון,
איך אומרים “שיחת מעלית” נכון,
איך מדברים מול קהל נכון,
איך בונים הרצאה נכון,
איך משמרים לקוחות נכון,
איך עושים מיתוג אישי נכון,
ועוד ועוד
איך משווקים נכון,
איך מוכרים נכון,
איך כותבים שיווקית נכון,
איך מעבירים פרזנטציה
איך מנהלים משא ומתן נכון,
איך כותבים ספר נכון,
איך אומרים “שיחת מעלית” נכון,
איך מדברים מול קהל נכון,
איך בונים הרצאה נכון,
איך משמרים לקוחות נכון,
איך עושים מיתוג אישי נכון,
ועוד ועוד
את כל הנוסחאות והכלים האלו – מה שרלוונטי לכם ועבורכם – תגלו בליווי צמוד – “יד ביד” ו”צעד אחר צעד” – של ד”ר יניב זייד!
הליווי של ד”ר זייד הוא פתרון מיידי וזמין עבורכם,
וביחס “עלות – תועלת” מצוין –
הכלים שתגלו מד”ר זייד ישפיעו על ההתנהלות האישית, המקצועית והעסקית שלכם,
על סיכויי הגשמת המטרות שלכם, ועל חשבון הבנק שלכם!
מאז שנת 2000 הוא עוסק בתחום השכנוע, מרצה בפני קהל וחוקר את סודות ההצלחה בדיבור בפני קהל, בשיווק ובמכירות. מאחוריו מעל 2,450 הרצאות ונאומים, בארבע יבשות, וליווי אישי של מעל 1,970 חברות, ארגונים ועסקים, מכל התחומים ובכל הגדלים – לרבות בנקים, חברות ביטוח ופיננסים, תקשורת, קוסמטיקה ותרופות, חברות היי טק, נדל”ן, מפעלים וחברות מוצרים, חברות ייעוץ ושירותים, מוסדות אקדמיים, משרדים ממשלתיים, מערכת הבטחון, קופות חולים, עמותות ומלכ”רים ולשכות מקצועיות – לצורך שיפור יכולות השיווק, המכירה, המשא ומתן, הפרזנטציה, הדיבור בפני קהל ולקוחות והשכנוע שלהם ושל מנהליהם ועובדיהם.
במהלך שנות פעילותו נתקל ד”ר זייד בכל סוג של קהל “בעייתי” – קהל עוין, קהל אדיש, קהל עייף, קהל מתנגד, קהל ממורמר, קהל שאינו מדבר בשפת האם שלו –
ובכל סוג של לקוחות “בעייתיים” –
לקוחות לא מרוצים, לקוחות מתלוננים, לקוחות שאינם מבינים את הערך שהם מקבלים, ועוד.
ד”ר זייד צלח כמה מהסיטואציות הקשות ביותר שיכול לעמוד בהן דובר, מנהל, איש מכירות או מרצה, תחקר את הסיטואציות האלו – גם ברמה המחקרית והתיאורטית – ושיפר את מיומנויותיו האישיות ואת יכולותיהם של לקוחותיו.
אם גם אתם מאמינים
בשקיפות,
ביצירתיות,
באופטימיות,
באמינות,
בעבודה קשה – אבל נכונה ומדוייקת,
ביוזמה,
במיקוד,
ובטוחים שהמסר שלכם צריך להישמע כמה שיותר –
הליווי הזה מותאם עבורכם!
גם יניב השקיע בעצמו לאורך 20 השנים האחרונות הרבה מאות אלפי שקלים בהתפתחות אישית, עסקית ומקצועית (לא כולל הלימודים האקדמיים), ומשקיע בכל שנה – עד היום! – עשרות אלפי שקלים בפיתוח עצמו, ועשרות אלפי שקלים בפיתוח הצוות שלו.
בכל השקעה כספית כזו, אתם צריכים לשאול את עצמכם שתי שאלות, ממש כפי שיניב שואל את עצמו בכל פעם –
הראשונה – עד כמה זה חשוב לכם?
עד כמה אתם באמת רוצים להצליח בעסק, להתקדם בקריירה, להגדיל הכנסות, לשפר את המיתוג שלכם, לפרוץ לשווקים חדשים, לפתח מוצרים ושירותים חדשים?
אם זה מספיק חשוב לכם – תהיו מוכנים להשקיע את הזמן, הכסף והאנרגיה הדרושים כדי לעלות לשלב הבא!
השאלה השנייה היא – איך תחזירו את ההשקעה?
כאן התשובה פשוטה – אתם צריכים פשוט לחשב כמה לקוחות אתם צריכים להוסיף לעסק, או איזו תוספת בהכנסה החודשית אתם צריכים כדי שהליווי יהיה שווה לכם כספית.
הליווי של ד”ר זייד מחזיר את ההשקעה בו פי כמה וכמה (ועשרות מונים לאורך זמן) – לאורך שנים ולכל הלקוחות – אם רק תיישמו אפילו חלק קטן ממה שתגלו ותעשו בליווי
השאירו פרטים כאן עכשיו, ונחזור אליכם בהקדם לשיחת אבחון – ללא עלות וללא התחייבות! – עם כל הפרטים על מבנה התכנית ועל ההשקעה שלכם
הגיע הזמן לדעת לשכנע כל אחד, בכל מקום ובכל מצב!
הגיע הזמן להפוך את השנה הקרובה לשנה הטובה והמוצלחת ביותר בעסק, בחברה, בחיים ובקריירה שלכם!
הגיע הזמן “לברוא לעצמכם” את המציאות העסקית והמקצועית שתמיד חלמתם עליה!
האם אתם מוכנים?