הגיע הזמן להפוך את המחמאות להכנסות,
לגרום ללקוחות מרוצים להיות "שגרירים" פעילים,
ולהפוך את ה"לקוחות הפוטנציאלים" ללקוחות משלמים!

  • הרבה אנשים מכירים אתכם, אבל לא יודעים להגיד בדיוק מה אתם עושים?
  • לקוחות מרוצים מאד מהשירותים והמוצרים שלכם ומחמיאים לכם, אבל לא חוזרים ולא מפנים אליכם לקוחות נוספים?
  • אתם מאד מוערכים מבחינה מקצועית, אבל זה לא מתורגם לכסף בבנק?
  • מוצאים את עצמכם באירועים עסקיים וחברתיים "מבוישים" בפינה, בעוד אחרים נמצאים במרכז העניינים?

לא עוד!

בפעם הראשונה בישראל תוכלו לגלות באופן מעשי:
איך להסביר לאנשים וללקוחות
בדיוק מה אתם עושים,
ולהניע אותם לפעולה בצורה נכונה!

  • איך לגרום לכל אדם להתעניין בכם בפחות מ-60 שניות, ולרצות להמשיך איתכם את השיחה?
  • איך להסביר לכל אדם מה יש לכם לתרום לו ולסביבה שלו?
  • איך "להוריד מהגדר" לקוחות פוטנציאליים, ולגרום להם להתחיל לשלם לכם ולא רק להחמיא לכם?
  • איך לגרום לאוטוריטות בתחום שלכם לרצות לשתף איתכם פעולה?
  • איך ליצור שיחה ראשונית עם בכירים ומפורסמים מכם?
  • איך ליצור "חוויית שיחה" נעימה אצל הצד השני ולהניע אותו לפעולה בצורה נכונה?
  • ואיך לעשות את כל זה עם אפס תקציב שיווק או פרסום?

סדנה אינטרנטית מהפכנית מבית היוצר של "דוקטור שכנוע",
שאחריה תקבלו גם יותר מחמאות, וגם יותר הכנסות!

מכירים את המשפט "דיבורים כמו חול, ואין מה לאכול"?

המשפט הזה מבטא פער שחשים אותו עצמאים, מנהלים, בעלי עסקים ויזמים רבים -
פער גדול בין הרמה המקצועית שלכם והמחמאות שאתם מקבלים, לבין ההכנסות שנובעות כתוצאה מאותן מחמאות.

המשפט הזה לא מתייחס רק למי שלא מייצר מספיק הכנסות ונמצא במצב של "הישרדות" מבחינה כלכלית ועסקית.
גם אם יש לכם "מה לאכול", והרבה, וגם אם אתם מצליחים והעסק שלכם רווחי,
אתם עדיין יכולים להשיג יותר, הרבה יותר!

  • יותר לקוחות
  • יותר מיתוג
  • יותר חשיפה
  • יותר מחמאות
  • ויותר הכנסות

הנה כמה טעויות נפוצות שרוב האנשים והעסקים (לא אתם... אלו שלידכם...) עושים:

  • לא מבקשים הפניות מלקוחות קיימים
  • לא יודעים להסביר בצורה מדויקת מה בדיוק הם עושים, ואז הלקוחות לא יודעים את מי להפנות אליהם
  • רצים ומוציאים הרבה כסף על הבאת לידים (לקוחות פוטנציאלים) חדשים, ולא משקיעים מספיק בשימור הלקוחות הקיימים
  • לא עושים אירועי לקוחות או מפגשי לקוחות
  • לא מנצלים בצורה נכונה מבחינה שיווקית אירועים מקצועיים, עסקיים ואפילו חברתיים שהם נמצאים בהם

כשאתם מנהלים עסק או בעלי עסק, הלחץ עליכם לדאוג לזרם מתמיד של הכנסות הוא עצום. אתם נותנים שירות טוב ללקוחות שמגיעים, ומוצאים את עצמכם כל הזמן רצים אחרי הלקוח הבא ואחרי הליד הבא.

Exclemation Mark

אבל יש כמה "נכסים לא מוחשיים" שלכם שאתם מפספסים, ולא עושים איתם מספיק כדי להגדיל את ההכנסות:

  1. המוניטין שלכם - השם הטוב שרכשתם מבחינה מקצועית ואישית.
    רוב האנשים לא ממנפים את המוניטין שלהם ליצירת הכנסות.
  2. הלקוחות הנאמנים שלכם - אלו שכבר קנו מכם יותר מפעם אחת.
    רובם לא חוזרים אליכם מספיק מהר, ולא מפנים אליכם חברים, לקוחות וקולגות שלהם.
  3. האירועים שאתם נמצאים בהם ממילא - כל מפגש עם אנשים, במסגרת עסקית, מקצועית או אישית.
    אפשר לשווק בהם הרבה יותר, לצבור קשרים, לסגור עסקאות, ולהסביר טוב יותר ובזמן קצר יותר מה אתם עושים.
    אה, ולאסוף סתם כרטיסי ביקור מכמה שיותר אנשים -
    זה לא לעשות נטוורקינג!
  4. ה"קהילה" שלכם - האנשים שצופים בסרטונים שלכם או קוראים את הפוסטים והדיוורים שלכם באופן קבוע, אבל עוד לא ראיתם מהם שקל.
    אנשים אוהבים אתכם.
    מעריכים אתכם. מחמיאים לכם.
    קוראים את החומרים שלכם ורואים את הסרטונים שלכם.
    אבל רובם לא משלמים לכם.
    ולא מפנים אליכם לקוחות.

אתם יודעים שזה לא טוב. אתם יודעים שעם מחמאות בלבד אי אפשר ללכת למכולת,
ואי אפשר להיכנס לחנות או לבוא לספק ולשלם לו ב"לייקים" או ב"כמות צפיות ביוטיוב"...
אתם מתוסכלים מהפער בין ההערכה המקצועית לה אתם זוכים לבין הכסף אותו אתם מקבלים.

והחדשות הכי רעות: זה לא ישתנה אם אתם לא תפעלו ותנהלו איתם שיחות בצורה אחרת.

קבלו את החדשות הטובות

מסתבר שאפשר. אתם כנראה לא יודעים איך עושים את זה, אבל אפשר. בכל ענף יש עסקים ויש חברות שגורמים ללקוחות להיות "שגרירים" פעילים, מקבלים מהם לידים רבים באופן שוטף ויוצרים הזדמנויות עסקיות בכל סיטואציה, כחלק מתכנית העבודה.

לעומתם, יש עסקים וחברות שלא מצליחים לסגור מספיק עסקאות, שלא מצליחים לשמר לקוחות מרוצים, שרוב הסביבה שלהם לא מצליחה להסביר מה בדיוק הם עושים. בכל ענף. אני חוזר: בכל ענף.

מה עושה את ההבדל בין אלה לבין אלה?
הידע איך להסביר ללקוחות קיימים ופוטנציאלים בדיוק מה הם עושים, ולהניע אותם לפעולה בצורה נכונה.

איך עושים את זה?
ויותר חשוב, האם אתם יכולים להרשות לעצמכם לא לדעת איך עושים את זה?

יניב זייד

מי אני, ולמה לגלות את הסודות האלו דווקא ממני?

מאז שנת 2003 אני משמש כיועץ וכמרצה מבוקש לשיפור יכולות השיווק, הפרזנטציה, המכירות והשכנוע. בהשכלתי אני עורך דין, כלכלן ודוקטור למשפטים.

מאחורי מעל 2,500 הרצאות וסדנאות, ב- 4 יבשות , וליווי אישי ועסקי של אלפי חברות ועסקים, מכל התחומים - לרבות בנקים, חברות ביטוח ופיננסים, תקשורת, קוסמטיקה ותרופות, חברות היי טק, נדל"ן, מפעלים וחברות מוצרים, חברות יעוץ ושירותים, מוסדות אקדמיים, משרדים ממשלתיים, מערכת הביטחון, קופות חולים, עמותות ומלכ"רים ועוד - לצורך שיפור יכולות השיווק, הנטוורקינג, המכירה, התמחור, הפרזנטציה, המשא ומתן, הדיבור והשכנוע של המנהלים והעובדים.

סלקום, מוטורולה, סופר-פארם, loreal, intel
הראל, בנק הפועלים, לאומי, בזק, טבע

זכיתי במקום ה- 3 באליפות העולם לנואמים, חיברתי והוצאתי לאור - במספר שפות - מעל 20 ספרים, דיסקים, קורסים אינטרנטיים ומוצרי מידע, שנמכרו במאות אלפי עותקים ברחבי העולם, ביניהם "לדבר בפני קהל", "שכנעת אותי!", "שכנעת אותי שוב!" ו- "Creative Marketing"

לדבר בפני לקוח, לדבר בפני קהל, שענת אותי

אני משלב בכל הפעילויות שלי שילוב מנצח של 3 גורמים:

1 ידע אקדמי מהשורה הראשונה
איך עובדים מוח ונפש האדם, ומה גורם לנו לפעול ולחשוב אחרת

2 ידע שיווקי מהשורה הראשונה
הכלים השיווקיים המתקדמים ביותר כיום בעולם לשיפור התקשורת שלכם עם הסביבה המקצועית, העסקית והאישית

3 יישום מהשורה הראשונה
איך בפועל לגרום לאנשים לאהוב אתכם יותר, לקנות מכם יותר ולדבר עליכם כמה שיותר
אני מאד מאמין בעקרון Walk the Talk – ועושה בעצמי (ובהצלחה רבה) את כל מה שאני מלמד לעשות!
פיתחתי מודל שעבד עד היום עבור אלפי חברות ועסקים, ואני רוצה לחלוק איתכם את הידע המצטבר הפרקטי שלי!

מי יפיק הכי הרבה תועלת מהסדנה האינטרנטית הזו?

הסדנה הזו עוצבה במיוחד לעצמאים, יזמים ועסקים בסדר גודל קטן ובינוני שאין להם משאבים גדולים להשקיע כדי לפרסם את עצמם בכל מקום.
בסדנה הזו, הידע איך לעשות את זה הופך את ההשקעות האלה למיותרות. בסדנה הזו - העקרונות, הכלים והשיטות הם העיקר.

הסדנה הזו מיועדת ל:

  • מפתחים, יצרנים ומשווקים של מוצרים, גם מוחשיים וגם דיגיטליים, בכל תחום ומכל סוג
  • משרדים בתחומי המקצועות החופשיים כמו עורכי דין, רואי חשבון, מנהלי השקעות, אדריכלים, מהנדסים, מעצבים, פרסומאים, יועצים בתחומים שונים, מאמנים ועוד
  • בעלי חנויות ומרכזי קניות בעולם המוחשי ובאינטרנט
  • בעלי עסקים שמספקים שירותים שונים כמו בתי ספר ומכללות, קליניקות של רופאים ושל מטפלים בשיטות שונות, שליחויות, ועוד
  • בעלי עסקים בתחומי האירוח, הבידור, הבילוי והפנאי כמו מסעדות, בתי קפה, פאבים ובארים, מועדונים, בתי מלון
  • בעלי מקצועות חופשיים
  • בלוגרים שרוצים לייצר "קהילה" גדולה ככל האפשר שגם מייצרת עבורם הכנסות
  • יזמים בכל התחומים
  • מרצים ומאמנים
  • מנהלים בכל הדרגים

רוב הידע והשיטות שתרכשו בסדנה הזו לא מועברים במסגרות אחרות בישראל. למעשה, מעט מאוד מומחים מוכנים ללמד אותם במסגרת כלשהי בעולם. יש לכם הזדמנות נדירה להיות העסקים הראשונים בתחום שלכם שמכירים את השיטות האלה ומשתמשים בהם. זה יכול לספק לכם יתרון תחרותי ענק!

הנה מה שמשתתפי הסדנה מספרים עליה

מתי ואיפה זה קורה?

אצלכם בבית או במשרד,
ב נוחות ובכיף שלכם,
ובזמן שהכי נוח לכם! -
כן, כן, יצרנו במיוחד עבורכם מוצר מידע דיגיטלי מהמם,
המרנו את הסדנה הזו לצפייה אינטרנטית
וסיפקנו לכם אפשרות מיוחדת לצפות שוב ושוב בתכנים, ללמוד וליישם!

כדאי להזדרז!

העולם משתנה לנגד עינינו
ו"הגבינה זזה" לכולנו בשנים האחרונות.
הכלכלה והמסחר משתנים
והרגלי הצפייה, הקנייה והתשלום של הלקוחות משתנים.
כל רגע בו אתם לא מקדמים את עצמכם ואת העסק שלכם,
הוא רגע בו המתחרים שלכם רצים קדימה ואתם נשארים מאחור!
אז קדימה, להצטרף ולקבל את והכלים השיווקיים החדשניים ביותר כיום!

מהי ההשקעה הנדרשת?

ההשקעה שלכם בסדנה האינטרנטית -
996 ש"ח כולל מע"מ,
ב- 3 תשלומים שווים של 332 ש"ח כל אחד
תכנים אינטנסיביים מלאי השראה,
פרקטיקה, "תיאוריה מעשית" והדגמות!

אני רוצה שתקבלו את הערך המוסף שביכולתי לתת לכם
אני רוצה שתקבלו ארגז כלים פרקטי
אני רוצה שתשלבו גם אתם בצורה נכונה בין תיאוריה, פרקטיקה ויישום!

הגיע הזמן לשכנע את הלקוחות שלכם לעבוד איתכם יותר ולהפנות אליכם יותר.
הגיע הזמן להפוך את הסביבה העסקית, המקצועית והאישית שלכם, "לשגרירים" טובים יותר.
והגיע הזמן להפוך את ה"נכסים הלא מוחשיים" שצברתם עד היום לכסף בבנק.

האם אתם מוכנים?