יש לכם ידע רב ומומחיות בתחום מסוים, אבל הם לא מתורגמים למספיק כסף?
הצגתם מצגת בפני לקוחות, והתגובות לא היו חיוביות כמו שחשבתם?
נתתם הרצאה מעולה, אבל בודדים מהקהל פנו אליכם לפעילות המשך?
מרגישים שיש לכם הרבה מה למכור, אבל רוב האנשים לא מבינים את הפוטנציאל שלכם?
כנראה שאתם לא מעבירים את המסרים שלכם בצורה משכנעת מספיק!
הגיע הזמן לשפר את יכולות העברת המסרים שלכם.
האם אתם מוכנים?
לאחר שקיים למעלה מ- 1,400 הרצאות על פני 4 יבשות, לאחר שחקר את הנושא למעלה מ- 12 שנים,לאחר שפרסם למעלה מ- 20 ספרים ודיסקים שהפכו לרבי מכר, ולאחר שכתב דוקטורט בתחום השכנוע,מביא לכם עו"ד יניב זייד את מיטב הסודות, הטריקים, העקרונות והשיטות להעברת מסרים נכונה במסגרת שיחה, מצגת, דיון או הרצאה.
במסגרת פעילות "אמנות השכנוע" תלמדו, בין השאר –
- כיצד להזרים תנועה בלתי פוסקת של לקוחות לעסק שלכם באמצעות הרצאה?
- מה יגרום ללקוחות שלכם להיות מרותקים אליכם במשך כל זמן ההרצאה או השיחה וליישם את הידע שלכם?
- כיצד להניע לפעולה את הקהל בצורה היעילה והנעימה ביותר בסוף הרצאה, מצגת או פגישה?
- מהו התהליך המלא לבניית שיחה משכנעת ו"מכירתית"?
- כיצד תמתגו את עצמכם כמומחים בתחומכם, בכל פורום בו תהיו?
- כיצד תשתמשו בשאלות ובהתנגדויות של קהל כמקדם מכירות?
כתיבת תגובה