אין אח ורע בעולם המערבי למידת ההשפעה שיש לכלי התקשורת בישראל – הטלוויזיה, הרדיו, ובעיקר העיתונות הכתובה – על סדר היום הלאומי ועל הרגלי הצרכנים בישראל. התקשורת כיום אינה רק כלי חשוב מאין כמוהו לצורך שיווק מוצר או אדם כלשהו, אלא כלי הכרחי ממש ליצירת מיתוג, עסקי או אישי, ליצירת זהות בין הציבור לבין המוצר, השירות או האדם, וליצירת מוניטין.
כיצד מופיעים בכלי התקשורת השונים – טלוויזיה, רדיו ועיתונות – בצורה מוצלחת, משכנעת ואפקטיבית? כיצד מצליחים להחדיר את המסר המרכזי בכל הופעה בתקשורת, קצרה ככל שתהיה? כיצד נמנעים מלומר דברים בתקשורת שתצטערו עליהם אחר כך? וכיצד מתמודדים עם "מתקפות" מצד התקשורת – פרסונליות ועסקיות?
סדנאות מיוחדות שפותחו ב"יניב זייד – אמנות השכנוע" נותנות את המענה הנכון לשאלות אלו ולרבות נוספות. הסדנאות מיועדות לאנשים אשר מופיעים בכלי התקשורת השונים – אנשי תקשורת, דוברי ארגונים, מנהלים בכירים וכו' – וכן לאנשי עסקים ולאנשי שיווק ומכירות שמעוניינים להשתמש בכלי התקשורת השונים ככלי לקידום עסקיהם. הסדנאות כוללות, בין השאר, מתן כלים, "טיפים" ועקרונות רבים להופעה מוצלחת בכלי התקשורת השונים, וכן תירגולים רבים של המשתתפים, לרבות הופעה ועמידה בפני מצלמה.
כתיבת תגובה