בכל סוגי הפעילויות מושם דגש על הענקת "ערך מוסף" מקסימלי ללקוחותינו ועל העברת התכנים בדרך מהנה ומקצועית, תוך שימוש בשפה קלילה וברורה ובדוגמאות והדגמות רבות.
יעוץ עסקי ותקשורתי יעוץ עסקי ותקשורתי בנושאי שכנוע מקצועי: הצגת פרזנטציות עבור הלקוח, "ציד ראשים" של בכירים, גיוס הון לחברת הלקוח (לרבות פגישות עם משקיעים), ושכנוע לקוחות פוטנציאלים. היעוץ כולל לימוד חומר מקצועי שניתן ע"י הלקוח, וכן השתתפות פעילה ב"סיעור מוחות" מקצועי עם הלקוח בנוגע לתכנים שיועברו בשמו.
הרצאות
הרצאות חד פעמיות בפני כל כמות קהל, החל מבודדים בחדר ישיבות ועד מאות בכינוס מקצועי. משך ההרצאות נע בין שעה לשעתיים. ניתן לשלב במהלך ההרצאות הפעלות של קהל המאזינים.
סדנאות
סדנה בת מספר מפגשים, מיועדת לכמה עשרות משתתפים (מספר משתתפים אופטימלי – 15-20 איש). בסדנה מושם דגש על השתתפות פעילה של כל המשתתפים, תוך תחקור אישי של כל אחד מהם, בהתאם לתכנים המועברים (לרבות צילום וידאו של המשתתפים והקרנתו).
הרצאות יום עיון
מפגש בן מספר שעות , מיועד לכמה עשרות משתתפים. משך יום עיון מלא -7 – 8 שעות (ניתן להזמין חצי יום עיון שמשכו 4 שעות). ביום העיון מושם דגש על העברת תכנים רבים ומגוונים ככל האפשר, בהתאם לבקשת הלקוח, ועל הטמעת התכנים בקרב קהל המשתתפים.
הדרכה אישית
פגישה "אחד על אחד" עם לקוח בודד. מטרת ההדרכה לענות על צרכיו הספציפיים של כל לקוח – התמודדות עם "פחד קהל", שיפור יכולות רטוריות, הכנה לפגישה או פרזנטציה חשובה ללקוח, ועוד. משך כל פגישה: שעה עד שלוש שעות. בפגישה מושם דגש על מענה אמיתי ויעיל לצרכי הלקוח ועל ניצול מקסימלי ואפקטיבי של זמן הפגישה.
הרצאות חוג בית
מפגש בבית פרטי. משך המפגש: בין שעה לשלוש שעות. מיועד לכמה עשרות אנשים. בחוג הבית מושם דגש על אווירה קלילה ולא פורמלית ועל הפעלות מהנות ומשעשעות של המשתתפים.