הפעילויות כוללות מספר מפגשים ומותאמות בהתאם למספר
המשתתפים והפורום בו הן מתקיימות. מיועדות ל – מנהלים מכל
הדרגים,ראשי צוותים, אנשי מכירות, שיווק, שירות, מוקדנים וטלפנים,
מדריכים ומרצים, טכנאים, מקצועות טכניים וטכנולוגים.
המפגשים כוללים: סימולציות ותרגולים, הדגמות ודוגמאות, צפייה
בסרטונים והרבה הומור.
מבין נושאי הסדנאות והקורסים:
•"פרדוקס היוקרה" – איך תגרמו ללקוחות ולעובדים שלכם להרגיש חשובים, מוערכים ומרוצים
– אבל בתנאים שלכם?
•"מסרים מקטבים" – כיצד גורמים ללקוחות לצאת מהאדישות שלהם ולנוע לפעולה בעידן
דיגיטאלי ובשוק משוכלל ותחרותי?
•"אוקיינוס כחול"- כיצד יוצרים הזדמנות עסקית בכל סיטואציה?
•"שיווק ויראלי"- כיצד לגרום לאנשים לדבר עליכם כמה שיותר (דברים טובים כמובן…)?
•כיצד ממצים את מלוא הפוטנציאל האישי, העסקי והמקצועי שלכם?
•כיצד מגדילים את כמות שיתופי הפעולה (גם בקרב קולגות ומתחרים) ויוצרים מערכת קשרים
חיובית לאורך זמן?
•כיצד לעשות נטוורקינג נכון, גם אם אתם הכי ביישנים בעולם?
•כיצד לשלב הומור, דוגמאות ונתונים בזמן שיחות, פגישות ופרזנטציות?
•ועוד
חוויה מובטחת – המשתתפים גם ילמדו, גם יתרגלו גם ייהנו וגם יצחקו!
להזמנת סדנה, הדרכה או קורס למנהלי
ועובדי החברה התקשרו עכשיו:
לוטן סגל, סמנכ״ל שיווק
052-6189393
lotan@yanivzaid.com
כתיבת תגובה