בשקט בשקט, בלי שרובכם שמתם לב,
נחגג בשבוע שעבר, בתאריך 8/8/18
(שהוא תאריך מיוחד מהרבה בחינות, כולל מבחינה אנרגטית – רוחנית),
"יום החתול הבינלאומי" (או כמו שקוראים לו בישראל, ה"חגחתול").
כן, כן, יש דבר כזה.
זה יום שנוסד בשנת 2002 על ידי הקרן הבינלאומית למען רווחת החיות.
היום הזה מתקיים מאז בכל שנה ב- 8 באוגוסט, ונועד להעלות את המודעות לאימוץ חתולים.
אין לי חתולים, ומעולם לא היו לי.
אבל הסיבה ששמעתי על היום הזה ואני מתעניין בו,
(והסיבה שאני אפילו שוקל לאמץ חתול…),
היא הפוטנציאל הכלכלי האדיר שיש בחיה התמימה הזו.
כי השנה, ב"חגחתול", הוקדש היום הזה לסרטוני יוטיוב של חתולים מתוקים
(מסתבר שסרטונים של בעלי חיים הם אחד הז'אנרים ה"ויראליים" ביותר ברשת),
ופורסמו מספר נתונים על מספר חתולים "סלבים" במיוחד,
שבעליהם הפכו אותם לעסק ומרוויחים מהם המון כסף.
אז ככה – החתולה הידועה בעולם, שמה טארדר סאוס
(או בשם הבמה שלה – !!! – "גרמפי קאט" – "חתולה זעפנית").
היא נולדה באריזונה בשנת 2012 והתפרסמה לאחר שתמונה שלה –
עם פרצוף זועף תמידית שלה, תוצאה של מום גנטי (חפשו אותה ביוטיוב) הפך לוויראלי.
הבעלים שלה, מלצרית לשעבר, הבינה את הפוטנציאל העסקי,
פרשה מעבודתה והחלה לקדם את החתולה שלה.
כיום "גרמפי קאט" היא ממש סלבריטי – מפרסמת מוצרים, מופיעה בתכניות טלוויזיה,
מיוצגת על ידי סוכן (!) ומתחזקת חשבונות פייסבוק, אינסטגרם וטוויטר עם מיליונים רבים של עוקבים.
הונה (של הבעלים – מלצרית, כן?…) מוערך ביותר מ- 100,000,000 דולר (!!).
דוגמה נוספת – מארו, חתול יפני שמפרסם את התרבות היפנית ואוכל יפני (קורע. חפשו ביוטיוב),
הוא חתול סלבריטי, שהתפרסם ב- 2011 ומאז צבר יותר מ- 300,000,000 צפיות ביוטיוב
(שיא גינס לצפיות בסרטוני בעלי חיים!), הופיע בפרסומות,
הוציא לאור ספר ו- DVD (!) ויש לו מאות אלפי עוקבים ברשתות החברתיות.
והרשימה של החתולים המפורסמים והעשירים ("היפים והנכונים") ממשיכה עוד ועוד,
אבל לא באתי לכתוב (רק) על חתולים, אלא על עסקים. ועליכם.
כי כבר שנים רבות אני "מטיף" ללקוחותיי, בכל פגישה ובכל כנס והרצאה,
על החשיבות של שיווק עצמי, מיתוג אישי ו"להיות בפרונט".
וגם מסביר בדיוק איך עושים את זה ומה צריך לעשות –
גם לעסקים קטנים בינוניים, גם לחברות ענק וגם לאנשים פרטיים –
כדי לייצר הכנסות מהמיתוג האישי.
וכשאני רואה נתונים כאלו (על חתולים, כן?) זה רק מחזק את דעתי ואת הטיעונים שלי.
אם חתולים (!!) יכולים להיות "כוכבי רשת", כך גם אתם –
כל אחד בתחום עיסוקו ועם העסק שלו.
אם הבעלים של החתולים האלו השכילו להבין את הפוטנציאל הכלכלי שלהם
(בניגוד למיליוני בעלים של חתולים בכל העולם, עם פרצופים מתוקים / זעופים לא פחות,
שלא עשו עם זה כלום ולא הרוויחו שקל / דולר) –
גם אתם יכולים לזהות ולגלות הזדמנויות עסקיות שקורות כל הזמן סביבכם,
ולמנף אותן לטובתכם כדי להגדיל הכנסות
(בלי שזה יבוא על חשבון אף אחד! יש "אוקיאנוס כחול" של הזדמנויות סביבכם).
רוצים לזהות הזדמנויות עסקיות? רוצים להגדיל הכנסות?
רוצים לגלות את סודות המיתוג האישי והשיווק העצמי?
הנה המקום בו אתם חייבים להיות, ממש בקרוב
שלכם,
ד"ר יניב זייד
כתיבת תגובה