אלו פוסטים שלי הכי אהבתם השנה? תוצאות מפתיעות מאד!
אני מאד מאמין ב”שיווק מדיד”.
כל דבר שעושים מבחינת שיווק, מכירות ומיתוג – צריך להיות מסוגלים לכמת ולמדוד.
למה? כדי שנוכל לתחקר ולשפר, וללמוד מתוצאות פחות טובות,
כדי שנוכל לדעת בדיוק איפה אנחנו עומדים (ולא לספר לעצמנו סיפורים…),
כדי שנוכל לדייק ולחדד את המסרים השיווקיים,
ובעיקר – כדי שנוכל לשכפל הצלחות.
השבוע אני חוגג מעל 100 פוסטים שלי שיצאו עד כה בשנת 2018, ולרגל החגיגות,
אני מצרף לכם את חמשת הפוסטים שלי שהכי אהבתם השנה.
אני בודק אחוזי הקלקה של כל פוסט, וגם יעילות של כל כותרת, וזו ההזדמנות שלכם
לקרוא שוב את התכנים הטובים ביותר שלי השנה,
וגם להיחשף למה עובד יותר מבחינה שיווקית
(ואלו כותרות סקרנו אתכם הכי הרבה השנה).
אז הנה הם, לפי הסדר. קריאה מהנה!
במקום הראשון – “אז למה באמת לא פרצה בסוף מלחמה בחודש מאי?”
(על רקע הימים האחרונים – דיוור רלוונטי מאי פעם. אתם כנראה אוהבים לקרוא על מלחמות…)
במקום השני – “מינוס, שלום. היה נחמד. הגיע הזמן להיפרד“
(אחלה קריאייטיב שלי, וגם כנראה נושא שמטריד הרבה אנשים…).
במקום השלישי – “אם רוב האנשים שמכירים אתכם, לא יודעים להגיד ב-ד-י-ו-ק מה אתם עושים… פתחו את המייל!“
(הנעה לפעולה ברורה ומדויקת – עובדת…)
במקום הרביעי – האם כאשר כל החגים “נופלים” באמצע השבוע – זה טוב או רע לעסקים?
(חיבור לאקטואליה ויצירת סקרנות – תמיד מגדילים את אחוז הצפיות וההקלקות…).
ובמקום החמישי – “איך לעשות המון “כסף קל”?
(המשאלה הכמוסה של כולנו…).
אשמח לשמוע את דעתכם על הפוסטים האלו – מה אהבתם ומה פחות,
לאיזו כותרת התחברתם ולאיזו פחות, למה קראתם דווקא את הפוסטים האלו, ועוד.
אפשר לכתוב לי תגובה כאן בפוסט, לכתוב לי בפרטי,
ואפשר לשלוח לי את דעתכם למייל yaniv@yanivzaid.com
שלכם,
ד”ר יניב זייד
נ.ב. נמשכת במרץ ההרשמה לסדנת הדגל שלי,
כתיבת תגובה